Admin William Admin
Posty fabularne : 56 Dołączył : 13/11/2013
Energia: (1000/1000) Doświadczenie: (1000/1000)
| Temat: Statystyki (X) Nie Wrz 07, 2014 2:13 pm | |
| Chyba każdemu jest znane pojęcie koksa... Idzie sobie taki najsilniejszy w obozie, szybszy od samego Hermesa, a w kłótni wygrałby nawet z Ateną. Aby temu zapobiec wprowadziliśmy system statystyk. To dzięki temu postać może mieć muskuły jak Pudzian i być wytrzymalsza niż Ruscy, lecz niezbyt błyskotliwa. Heros równie dobrze może być przeciętny we wszystkim, aby po czasie być niczym Chuck Norris. Tworząc KP musisz dostosować statystyki do swojego boskiego rodzica Dobrze, jest jako taki wstęp, ale po co (dokładnie) to wszystko? Odpowiedzią jest fabuła. System został wprowadzony szczególnie po to, żeby gracz stosował się do swojej postaci. Oczywistym jest, że jak heros ma uwzględnione, iż siłą nie grzeszy, to gracz powinien pisać, tak aby na to wyglądało. Jak postać jest super inteligentna- piszemy w taki sposób, aby tak wyglądało. Szybkość- tak samo.
A teraz sprawy techniczne. Rozróżniamy 6 statystyk i mamy do rozdania 120 punktów. Aby zdobyć więcej punktów musimy nieźle się natrudzić. Punkt(y) można zdobyć jedynie po przez ''skillowanie''. Czyli: Chcę być silniejszy- pisze posty tak, by na to wyglądało. Szybszy- tak samo. Taki system tibijski. Następnie administracja wyznacza na ile punktów statystyk zasłużył gracz. To znaczy: grać dużo, aczkolwiek z sensem.
Maksymalnie może być 100 punktów w jednej statystyce. A minimalne 15... No chyba, że robisz z siebie warzywko.
- Siła:--
- Szybkość:--
- Zręczność:--
- Wytrzymałość:--
- Inteligencja:--
- Moc:--
- Cytat :
Siła: -Czyli siła rzutu, wystrzału, skoku, pchnięcia (ręką, np. z mieczem), kopnięcia (nogą... ;_; ), pchania (ogólnie), ciągnięcia, przenoszenia);
Szybkość: -Czyli szybkość poruszania się (chodu, truchtu, biegu), wyprowadzania ciosu, pływania, wyciągania broni;
Zręczność: -Celność rzutów, strzałów, umiejętność walki dwoma broniami, wystrzelenie kilku strzał bądź rzucenie kilkoma rzeczami na raz, sprawność poruszania się (salta, fikołki, uniki itp.);
Wytrzymałość/Kondycja: -Chodzi tu głównie o to, jak długo nasza postać wytrzyma ból (czy da radę przejść bez ręki metr, czy kilometr) itp. Nurkowanie, picie (alkoholu; dzieci Dioznizosa się nie upiją, gdy tego nie chcą). Czy wytrzymamy ekstremalne warunki.
Percepcja: -Wzrok (wyraźne widzenie w biegu, szybkiej jeździe itp.), węch (rozpoznawanie zapachu osób), smak, słuch, dotyk.
Inteligencja: -Bardziej chodzi tu o ogólną inteligencje postaci, do tej statystyki gracz musi się najbardziej stosować i prowadzić postać zgodnie z jej inteligencją; -Spryt (typu przebiegłość, targowanie się etc.); -Podejście strategiczne; -Logiczne myślenie; -Analiza sytuacji; -I wszystkie temu podobne;
Moc: -Czyli im więcej tej statystyki, tym lepiej władamy boskimi mocami.
*To, że masz mniejsze od przeciwnika statystyki nie znaczy, że z nim przegrasz!* *Są to tylko ogólne statystyki, które mają ułatwiać zadanie MG* *Pamiętajmy, że jest to forum PBF. Najbardziej liczą się opisy gracza* *Uwzględnij w KP umiejętności oraz słabości (czyli rzeczy których nie ma w statystykach) *Statystyk jest wyłącznie 6, aby łatwiej było utrzymać postać tak, jak ją stworzyliśmy*
| |
|