Obóz herosów PBF/RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witaj Herosie na forum o tematyce PBF/RPG na podstawie serii ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy'' autorstwa Rocka Riordana. :)
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zarys potomków Boskich (X)

Go down 
AutorWiadomość
Admin William
Admin
Admin William


Posty fabularne : 56
Dołączył : 13/11/2013


Energia:
Zarys potomków Boskich (X) Left_bar_bleue1000/1000Zarys potomków Boskich (X) Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Doświadczenie:
Zarys potomków Boskich (X) Left_bar_bleue1000/1000Zarys potomków Boskich (X) Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Zarys potomków Boskich (X) Empty
PisanieTemat: Zarys potomków Boskich (X)   Zarys potomków Boskich (X) I_icon_minitimePon Gru 23, 2013 2:24 pm

Żeby nie było nieporozumień, zrobiliśmy ogólny zarys co, kto potrafi. Oczywiście, nie jest to narzucane, lecz trzeba się do tego stosować, ponieważ trochę dziwne będzie, że syn Posejdona władał ogniem, nie?
Każdy MG będzie brał to pod uwagę, że gracz stosuje się do zarysu w postach i będzie za to wynagradzany. Każda minimalna umiejętność jest brana pod uwagę! I tak sąto tylko krople w morzu...
Najwięcej zależy od kunsztu pisarskiego gracza Wink 



Dzieci Zeusa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Zwiększona szansa wygranej podczas burz i sztormów;
-Odporność na elektryczność (tutaj wszystko opisuje MG, czy np. piorun mocno walną i jak duże są obrażenia);
-Cząstkowa kontrola wiatru (tzn. samemu nie można latać, lecz kontrolować wiatr tak aby on unosił nas w powietrzu. Tutaj też wszystko zależy od MG, czy czynność się powiedzie itp.);
-Przywołanie błyskawic (tego nie tworzy się samemu, ale ''ściąga'' z nieba. Ta sama zasada obowiązuje co przy poprzednich umiejętnościach, wszystko zależy od MG);
-Kontrolowanie urządzeń elektrycznych siłą woli (zależy od MG);
-Możliwość wywołania burzy, kontrola pogody (tak samo jak wszędzie indziej, wszystko zależy od MG);


Dzieci Posejdona

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Zwiększone szanse wygranej będąc przy zbiorniku wody;
-Cząstkowa kontrola nad wodą (i tu znów ingeruje MG, wszystko zależy od niego, jak i od kunsztu pisarskiego gracza);
-Prowadzenie wodnego transportu, bez pomocy rąk (można kierować małe łódki, heros z doświadczeniem poprowadzi nawet wielki masztowiec- bez użycia rąk i jest pod całkowitą kontrolą gracza. MG też czasami może tu zaistnieć);
-Leczenie dzięki wodzie (chodzi tu o powierzchowne rany);
-Orientacja na morzu, nawigacja (wie gdzie się znajduje i bez problemu wyjdzie z samego środka morza);
-Rozmowa z wodnymi zwierzętami jak i z końmi (wszystkie zwierzęta konio-podobne);
-Oddychanie pod wodą;
-Suchość pod wodą (dotykając kogoś pod wodą, ta osoba będzie sucha tak samo jak syn Posejdona);


Dzieci Hadesa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Bezproblemowe wyjście z jaskiń, podziemnych labiryntów, kopalni itp... (zewsząd jeżeli są pod ziemią);
-Zwiększona szansa wygranej podczas bycia pod ziemią;
-Przywołanie duchów i rozmowa z nimi (to jest pewien rytuał, który zna każdy dziecko Hadesa);
-Cząstkowa kontrola nad ziemią (można robić szczeliny w ziemi, nigdy nie wychodzą dokładnie takie jakie chcemy);
-Pokutne spojrzenie (większość ludzi woli unikać tych dzieciaków przez ich zimny, obojętny wzrok, rzadko kto wytrzymuje);
-Przypadkowe bogactwo (pod wpływem emocji z ziemi wyskakują grudki złota i innych kamieni szlachetnych, lecz kto inny ich dotknie czeka go coś niedobrego);


Dzieci Hefajstosa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Cząstkowa kontrola nad ogniem (bez potrzebnego talentu można jedynie wykrztusić z siebie ognia, tyle aby wystarczało na rozpalenie świeczki, oczywiście im bardziej imponujące posty, tym heros lepiej posługuje się ogniem);
-Odporność na poparzenia (półbóg czuje, że coś jest ciepłe, ale mu to nie przeszkadza);
-Dobrzy są w posługiwaniu się każdą bronią (oczywiście, im silniejsza postać, tym cięższe bronie może dźwigać);
-Czynniki gorąca wpływają pozytywnie na ich walkę (chodzi tu o pomieszczenia, pogodę itp...);
-Dzięki wytrzymałości na ogień są mniej wrażliwi na ból (chodzi tu o siłę woli, ich umysły wytrzymają ból, lecz ciało już nie;


Dzieci Aresa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Wyróżniają się dużą szybkością,zręcznością i siłą od innych herosów;
-Władają najlepiej bronią białej praktycznie w całym obozie (oczywiście znajdują się obozowicze, którzy dorównują im w tej umiejętności, ale bardzo rzadko się to zdarza i jeżeli chodzi o łuk, to nie dorównują tym potomkom Apolla czy łowczyniom Artemidy);
-Są idealni w roli przywódcy (bardzo przydatna umiejętność, ponieważ przydaje się w takich przypadkach jak np. bitwa o sztandar);
-Posiadają mocną silę woli (potrafią walczyć do końca, nie zważając na rany);
-Są dobrymi strategami, lecz nie jest to ich najmocniejsza strona (bardziej tu chodzi o zaplanowaną walkę)

Dzieci Afrodyty

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Są to najpiękniejsze istoty ludzkie z obozu;
-Potrafią swoim ''urokiem'' oczarować innych i naginać ich wolę (np. kazać komuś coś ukraść);
-Bardzo dobrze walczą bronią krótką (typu sztylet 20cm.);
-Zazwyczaj mają bardzo duże mniemanie o sobie i wysokie ego;
-Pedanty i czyściochy;
-Mają specyficzny charakter, lecz idealnie nadają się do tańca (super do plotkowania) i różańca (można im się zwierzyć);
-Posiadają duże pojęcie na temat mikstur (głównie związane z miłością);


Dzieci Ateny

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Wyróżniają się wielką inteligencją, są najmądrzejszymi młodymi herosami z obozu (nie wliczając w to całe szefostwo obozu);
-Preferują raczej w lekkie bronie (krótkie miecze, dłuższe bądź krótsze sztylety itp);
-Są bardzo dobrymi strategami;
-Są ponętnymi uczniami (chodzi tu o zdobywanie nowych umiejętności podczas rozgrywki, wliczając w to szermierkę itp...);
-Manipulacja ludźmi (potomkowie Ateny wykorzystują swoją inteligencję do manipulacji, lecz trzeba pamiętać, że im ambitniejszy post tym większe szanse, że akcja się powiedzie);


Dzieci Dionizosa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Odporność na alkohol;
-Cząstkowa kontrola nad winoroślami (bez potrzebnego talentu, dużo się raczej nie zrobi, ale zawsze coś, oczywiście im ''ambitniejszy'' post tym heros może więcej zdziałać, w grę wchodzi też doświadczenie obozowicza);
-Potrafi nieźle rozkręcić zabawę;
-Są najbardziej imprezowi ze wszystkich;
-Potrafią przemieniać wodę w wino (bardzo rzadko, dostępne od 100 postów);


Dzieci Apolla

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Najlepiej strzelają z łuku;
-Swoim śpiewem potrafią każdego ukoić (nie dosłownie, lecz zdarzają się przypadki);
-Preferują w krótkie miecze;
-Potrafią chodzić po lesie bezszelestnie (no i tu też ingeruje MG, im lepszy post post względem jakości, to większa szansa, że herosa nikt nie usłyszy);
-Są dosyć zręczni i mogą się ty wywyższać;
-Potrafią przepowiadać przyszłość (tylko z potrzebnym talentem!);


Dzieci Demeter

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Cząstkowa kontrola nad roślinnością (można kazać roślinie obwinąć nogi przeciwnika, wyrosnąć na pięć metrów, lub kazać schować się jej pod ziemią itp... bez potrzebnego talentu można jedynie manipulować jedną rośliną, a z talentem można manipulować dużymi ilościami);
-Są bardziej pokojowymi herosami, więc specjalizują się w pomaganiu innym;
-Dzięki roślinności wyczuwają gdy ktoś nadchodzi (bardziej działa na polach uprawnych np. ogrody, sady itp. jeżeli chodzi o zwykłą ziemię, to efekt działa dopiero gdy ktoś jest w obrębie jednego metra od herosa);


Dzieci Hermesa

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Wyróżniają się od innych swoją szybkością;
-Potrafią biec z nadludzką szybkością (dostępne jedynie z potrzebnym talentem);
-Ich wielkim talentem jest kradzież;
-Targują się najlepiej ze wszystkich;
-Są bardzo przebiegli;
-Mają dość duże pojęcie o medycynie;
-Posługują się różnorądną bronią;


Łowczynie Artemidy

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-Wszystko to co dzieci Apolla + nieśmiertelność (chodzi o kwestie długowieczności, nie można umrzeć śmiercią naturalną, co za tym idzie- wieczna młodość);


Dzieci Ereba

Cytat :
Umiejętności aktywne/pasywne
-doskonale widzą w ciemności, za to w świetle zazwyczaj noszą ciemne okulary, bo światło im przeszkadza;
-gdy wokół nich jest ciemno(noc, ciemne pomieszczenia lub zwykły cień) poruszają się szybciej i bardziej zwinnie, za to za dnia lub oświetleni, wydają się jakby senni, powolni;
-potrafią manipulować oraz komunikować się z krukami (20 mocy = 1 kruk do manipulacji);
-Cząstkowa kontrola nad cieniem (można jedynie przedłużać, kierować, złapać nim coś (nie człowieka! itp.; ingeruje MG, wszystko zależy od niego, jak i od kunsztu pisarskiego gracza);
-świetnie ukrywają się w cieniu. Żeby dostrzec ukrywającego trzeba się nieźle natrudzić (nie dotyczy potomków Apolla, oni zauważą dziecko Ereba 2 razy szybciej);
Powrót do góry Go down
http://obozherosow.forump.net
 
Zarys potomków Boskich (X)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Obóz herosów PBF/RPG :: Ogólne :: Biblioteka obozu-
Skocz do: