Obóz herosów PBF/RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Witaj Herosie na forum o tematyce PBF/RPG na podstawie serii ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy'' autorstwa Rocka Riordana. :)
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X)

Go down 
AutorWiadomość
Admin William
Admin
Admin William


Posty fabularne : 56
Dołączył : 13/11/2013


Energia:
Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) Left_bar_bleue1000/1000Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Doświadczenie:
Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) Left_bar_bleue1000/1000Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) Empty
PisanieTemat: Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X)   Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X) I_icon_minitimePią Kwi 10, 2015 9:24 am

By każdy na początku nie był ''za dobry'' i jednocześnie za słaby, został zrobiony Wachlarz umiejętności. (w KP nazywa się Boskie moce) W końcu jest to PBF z nutką RPG...
Jest to nic innego, jak nasz arsenał technik/skill'i/zdolności, czy jak tam wolicie. Każdy na start ma 3.
Składa się On z:


  • Nazwa
    Czyli jak się nazywa ... Podchwytliwe, co nie?.
  • Koszt
    To wpisuje MG. Czyli ile musimy zużyć naszej energii (więcej na dole), by użyć danej zdolności.
  • Opis
    Jak to wygląda, jaki zasięg, czy podpala, czas techniki itp.



Jak powiększyć Wachlarz Umiejętności?
Możemy wykupić za doświadczenie. (Pasek pod avkiem).
*Na początku mamy 3 ''techniki'' za darmo. Następne kosztują:
1. 200 exp'a.
2. 250 exp'a.
3. 300 exp'a.
4. 350 exp'a.
5. 400 exp'a.
6. 500 exp'a.
7. 600 exp'a.
8. 700 exp'a.
9. 800 exp'a.
10. 1000 exp'a.
11. 1200 exp'a.
12. 1400 exp'a.
13. 1700 exp'a.
14. 2000 exp'a.

Doświadczenie:
Jest to mały pasek pod avkiem, który służy tylko do ''wykupienia'' nowej techniki.
Możemy go zdobyć za m.in.:
-Dobre odgrywanie swojej postaci (ilość wyznacza GM);
-Za misje i zadania (klik), (ilość wyznacza GM);
-Pisanie długich (z sensem) postów fabularnych (ilość wyznacza GM);

Energia:
Jest to nic innego, jak ''mana'' w grach RPG. Bez niej nie rzucimy żadnego ''boskiego zaklęcia'' itp. Oczywiście nie trzeba jej używać, by być np. mistrzem we władaniu mieczem.

Jak ją użyć?
Np. w walce wystarczy napisać, że używasz <tutaj nazwa Twojej zdolności>, a MG uwzględnia to i zabiera Ci potrzebną ilość energii.

Dobrze, ale jak ją dodawać?
Nasza energia, to przelicznik naszej ''mocy'' (statystyka) x2.
Na przykład: Mam 25 mocy, to energii do zużycia mam x2 tyle, czyli 50.
I tak dalej, i tak dalej...

Jak ją naładować do 100%?
Wystarczy poczekać 24h od pierwszego użycia Very Happy
Nieważne, że zużyłem 5/100 energii, czy 50/100. Trzeba poczekać 24h.

Minusy dotyczące zużywania energii.
- Jeżeli jej nie mamy- logicznym jest, że nie możemy używać tych ''specjalnych'' umiejętności.
- Im mniejsza ilość energii, tym mniejsza skuteczność zdolności i większe ograniczenie w ich używaniu.
- Jeśli nasza energia spadnie poniżej 40% to zaczynamy się pocić i dużo szybciej męczyć niezależnie od wytrzymałości jaką posiadamy.
- Jeśli energia spadnie poniżej 15% pocenie się jest bardzo obszerne i obfite, dodatkowo zaczynamy mieć problemy z oddechem, a nawet jeśli nie biegaliśmy to bardzo szybko się męczymy.
- Energia poniżej 5% przyśpiesza proces męczenia maksymalnie, nawet zwykły trucht potrafi poważnie zmęczyć, a co tu mówić o biegu.
Powrót do góry Go down
http://obozherosow.forump.net
 
Wachlarz umiejętności/Energia/Doświadczenie (X)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Obóz herosów PBF/RPG :: Ogólne :: Biblioteka obozu-
Skocz do: